Alla inlägg under november 2016

Av Magnus Leander - 6 november 2016 11:51

Från att inte ha haft något jobb till att nu stå med två st jobb, känns både inspirerande,konstigt,jobbigt och roligt..har bestämt mig för att köra en kombo med halvtid på timme på det ena som dem gick med på fram till årskiftet ( dem vill verkligen ha mig sa dem ):)

Mitt instruktörsjobb på IA Training som jag aldrig kommer släppa utan utveckla till en heltidstjänst på sikt, det tror jag verkligen på och dessutom känner jag mig både uppskattad och omtyckt av hela gänget.

Som sagt dags att vakna ur koman som vart i några år och komma igen i arbetslivet ordentligt för jag vet ju att jag mår bra av det i längden både socialt och ekonomiskt.

Det kommer bli tufft att jobba på ett annat sätt än jag har vant mig vid men samtidigt så vet jag ju att jag vänjer mig men har respekt för att det kommer vara tufft i början,så omläggning av träning är nog ett måste och framför allt acceptera att det går tungt eller dåligt att träna,men i slutändan så är det den väg som jag måste gå helt enkelt,när jag nu inte har jobbat heltid på över ett år så klart att det känns tufft och jag känner mig lite lat faktiskt men när jag väl kommer över första tiden så blir det nog jätte bra,men mest nervös är jag för att jag inte ska orka träna som jag vill och få kontinuiteten som är ett måste.


Så till dessa simhallar eller lekhus..

Blir så frustrerad att vi som vill träna simning blir alltid åtsidosatta..ta tex idag i Grosvad arena..

där har dem ett jättestort vattenlekskomplex med bassänger,rutchbanor som kombinerar med att ha det både inne och ute åretrunt, en barnbassäng där det leks och en 25a där det också ska lekas i, idag så tar dem till och med bort en endaste crawlbana dem har bara för att det ska lekas i hela bassängen,alltså ska det lekas i hela jävla hallen..vadå lekas räcker det inte med att det leks 90% av tiden i simhallarna, och räcker det inte med att det finns ett helt lekland utan då ska det lekas i stora simbassängen..vore mycket bättre om ungarna lärde sig att simma..


Nä när jag blir miljonär ska jag bygga mig en egen simhall för bara mig och Hustrun å då blir fan ingen lek där..

 

Presentation


Följ min väg tillbaka till livet.
TRÄNING.HÄLSA.ÅSIKTER

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards